Pääsyliput ja kulttuurielämykset

Muusikkojen liiton jäsenet saavat 20 %:n edun konserttilipuista sekä juomista Helsingin ja Tampereen G Livelab -klubeilla G Livelab -sovelluksessa.

Päivitä uusin versio tai lataa sovellus:

Aktivoi etu:

1. Kirjaudu sovellukseen.
2. Mene sovelluksen menun Omat tiedot -sivulle.
3. Klikkaa Minulla on promokoodi tai jäsennumero ja syötä jäsennumerosi.

Turussa sijaitseva Samppalinnan Kesäteatteri esittää kesällä 2024 Suomen-kantaesityksenä maailmalla palkitun menestysmusikaalin Bonnie & Clyde. Näytökset alkavat 15. kesäkuuta 2024.

Lavalla nähdään muun muassa Marketta TikkanenKarlo HaapiainenMaria Lund ja Jonas Saari. Kokonaisuudessaan Samppalinnan pyörivän katsomon pyörteissä nähdään 16 näyttelijän ensemble sekä kuuden ammattimuusikon livebändi Ville Myllykosken ja Aleksi Laukkosen johdolla – kyseessä on siis jälleen Suomen suurin ammattilaisvoimin toteutettu kesämusikaali. Tämä rikollisen röyhkeä tarina maailmankuuluista rakastavaisista soi rouheasti rockin, gospelin ja bluegrassin sävelin.

Samppalinnan Kesäteatteri tarjoaa Muusikkojen liiton jäsenille liput musikaaliin etuhintaan 39/29 € (norm. 59/49 €). Etu on henkilökohtainen, ja sen saa lunastettua näyttämällä liiton jäsenkorttia.

Etuhintaiset liput voi ostaa vain teatterin omasta lipunmyynnistä. Varaus on mahdollista tehdä aikaisintaan edellisenä päivänä.

Tiedustelut teatterin lipunmyynnistä:
liput@samppalinnanteatteri.fi

Helsingin oopperakesä -festivaali järjestetään Aleksanterin teatterissa 15.8.–1.9.2024.

Muusikkojen liiton jäsenet voivat lunastaa ammattilaisliput Helsingin oopperakesään 20 € etuhintaan.

Alennus on henkilökohtainen ja se koskee kaikkia esityksiä. Ammattilaislippuja voi ostaa vain Aleksanterin teatterin lipunmyynnistä viikkoa ennen esityksiä näyttämällä Muusikkojen liiton jäsenkorttia.